org iseng ngisengin org iseng

by

kring..kring..kring..
*kenyataannya sebenernya hp flexi disilent, cuma biar dramatis kring kring aja*

eh, pake efek lg
drrrt...drrrt..drrrtt..
*ceritanya geter cenah. jd bunyi + geter wakwak*

gue: hmm siapa ya tuh. biasanya hp flexi gua kaga pernah ada yg ngapelin (dalem hati)

gue ngambil hape flexi terus diangkat.

gue: halo? *suaranya soksok okey customer service operator lalala
orang iseng eweuh gawe (OIEG): assalamualaikum? *suara alay
gue: (dalem hati) ckck pasti org iseng lagi nih
gue: (suara keras) waalaikum salam
OIEG: sareng ida ieu teh? -ini dengan ida? (terjemahan loh ini)
gue: *mengalaykan suara* sanes. -bukan
OIEG: oh sanes. ari ieu sareng saha atuh ieu? -oh bukan. jadi ini siapa?
gue: ....

duh, males ngeladeninnya. telpon ditutup.

ga lama kemudian..
kring..kring..kring sambil drrt..drrt..drrt..

ergh. nih orang nyusahin banget sih. tau rasa dia kaga tau apa gua kaga takut sm dia.

gue: *suara alay sealay-alaynya sumpahan!!* assalamualaikum!
OIEG: waalaikumsalam. sareng siti sanes ieu teh? -waalaikumsalam. ini dengan siti, bukan?
gue: (dalem hati) hmm yeah tadi katanya nyari ida terus sekarang siti. konsisten dong bang ah.
gue: (dikerasin) sanes atuh, ieu mah sanes siti -bukan atuh, ini mah bukan siti
OIEG: eleuh kitu. ari ieu sareng saha atuh? -oh gitu, jadi ini siapa dong?
gue: sareng saha nya? duka abdi ge teu terang.. -sama siapa ya? gatau saya juga ga tau
OIEG: (terdengar kesal) ieu teh sareng saha? maenya atuh teu terang nami sorangan?? -ini siapa sih? masa sih nama sendiri gatau?
gue: atuh da kumaha, abdi ge teu terang. tapi da sanes siti abdi mah. -ya gimana dong, saya juga gatau. tapi saya bukan siti
OIEG: nya ieu teh saha atuh ari sanes siti mah? -ya terus ini siapa dong kalo bukan siti??
gue: eleuh da duka abdi ge. aya periogi naon ieu teh? -aduh gatau saya juga. ada perlu apa ya?
OIEG: ari ieu sareng saha heula? -ini sama siapa dulu?
gue: upami teu aya periogi mah geus heula atuh nya. -kalo ga ada perlu, udah dulu ya

(ditutup sm gue)

ga lama kemudian eeh nelpon lg. ckckck. semangat juang tinggi nih orang

OIEG: halo. sareng saha ieu teh??? *kesal luar biasa* -halo. siapa ini??
gue: eleuh eleuh geus dibejaan da abdi oge duka, teu terang, saha nya nami abdi teh? -ckck udah dikasihtau saya juga gatau, siapa ya nama saya?
OIEG: saha ieu teh? maneh teh boga indung teu? maenya teu dibere ngaran!! *haha mulai kasar bahasanya* -ini siapa? km punya ibu ga? masa ga dikasih nama!
gue: atuh kumaha nya.. da abdi ge teu terang atuh, duka nami abdi teh saha, kumaha atuh?? -ya gimana dong.. da saya juga ga tau, ga tau nama saya siapa, gimana doong?
OIEG: euuh, geus mana si siti? -euuh, udah mana si siti?
gue: teu aya nu namina siti mah salah sambung mereun -ga ada yang namanya siti, salah sambung kayanya
OIEG: nya geus atuh salah sambung mah ai ieu teh saha? -yaudah atuh salah sambung mah, ini siapa?
gue: teu terang abdi oge atuh kumaha? geus nya, abdi aya periogi nu sanes -gatau saya juga, gimana? udah ya, saya ada perlu lain
OIEG: abdi ge nelpon teh da aya periogi atuh, ieu teh saha?? -saya juga nelepon ada perlunya, ini siapa?
gue: cenah salah sambung atuh naon periogina? geus nya abdi aya periogi. duka nami abdi saha. -katanya salah sambung jadi perlunya apa? udah ya saya ada perlu. nama saya gatau siapa

(ditutup)
hahaha. makanya jgn soksok ngisengin orang ah!